Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam. Zastanawiam się która z tych broni jest lepsza pod względem jakościowym i wytrzymałościowym. Zależy mi też na długiej żywotności repliki i łatwego jego "upgrade'u" (tzn. wszystko co potrzebne by długo mi służyła) :roll:

Przeszukałem forum i nie mogłem znaleźć takiego tematu. Jeżeli był to wielkie sorry :-P

A więc. Na razie wybrałem takie:

AKM (CM.036A)

http://www.taniemilitaria.pl/sklep/product...products_id=727

(nie wiem czemu ale ten model znalazłem tylko w tym sklepie)

RK-10 [bOYI/P&J]

http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmow...i_p_j-1893.html

(pisze, że kilka części zostało wymienionych. Nie wiem czy mam brać to mocno pod uwagę)

Jak pewnie widać - jestem początkujący, będzie to mój pierwszy karabin AEG.

Jeżeli macie jakieś inne propozycje w podobnym przedziale cenowym to chętnie ich wysłucham. Za każdą pomoc i opinię będę bardzo wdzięczny. Z góry dziękuję ;-)

Posted

Polecam to... http://www.taiwangun.com/karabiny_szturmow...40_cm-1408.html

Solidnie wykonana, łatwo dostać się do środka repliki... Masz jeszcze różne wersje tej repliki np. ten sam model tylko z innym tłumikiem lub kolbą z ABS składaną(W tych replikach siedzą te same bebechy, więc jeśli bierzesz coś z CM.040, to bierz co Ci się bardziej podoba... Zresztą zobacz sobie w sklepie taiwangun.com...

Choć na początek to ja bym Ci polecił CM 0.28 albo G36C, bądź co bądź, ale repliki które podałeś i którą ja podałem jak na początek są dla Ciebie za silne... Wtedy zaoszczędzoną kasę mógłbyś włożyć w lepszą(pojemniejszą) batkę, która da Ci lepszy ROF(szybkostrzelność) i będzie Ci dłużej trzymać... Też kupisz sobie lepsze okularki, bo oczy nie odrastają, gumkę Hop Up i precyzujną lufę te dwie rzeczy dadzą Ci lepsze skupienie w replice...

Tak więc lepiej kupić taki zestaw jak podałem...

• 1 month later...
Posted (edited)