remcio01 Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 Witam Was. Ostatnio pomyślałem sobie, czy można by było kupić taniego aega, rozbebeszyć i wymienić lufkę na precyzyjną. Wymieniłbym jeszcze zębatki na metalowe żeby trzymały. Mieszkam niedaleko Castoramy, Oni tam mają takie pierdółki. I co ewentualnie mógłbym do niego jeszcze wpakować? Chce zrobić taki eksperyment, bo z tego może coś wyjść, a i tak uczęszczam tylko na lokalnym strzelanki w mojej małej miejscowości. Dzięki z góry. Quote
Padaka Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 zacznij od działu jestem zielony - bo po tekście " mieszkam nie daleko Castoramy a tam mają takie pierdółki" wnioskuje że nie masz zielonego pojęcia o budowie repliki.... Quote
remcio01 Posted April 4, 2010 Author Report Posted April 4, 2010 Pomyliłem się chodziło o Practiker. Znam budowe gb i tam chyba dostane takie zębatki, a na pewno rurke. Quote
Padaka Posted April 4, 2010 Report Posted April 4, 2010 (edited) LOL - 01 z Twojego nicka to mam nadzieję nie Twój rocznik ? Bo z Twojej wypowiedzi można tak wnioskować. Powaliłeś mnie na kolana... Tak zarówno w Castoramie jak i Praktiker'ze dostaniesz rurkę... do kanalizacji... Wróć naprawdę do działu " Jestem zielony" a zębatki to mają tam na specjalnym dziale - "Cheap ASG " wypasione na maxa... tylko bierz te z czerwonym sworzniem... są do replik o max osiągach... Edited April 4, 2010 by Padaka Quote
remcio01 Posted April 4, 2010 Author Report Posted April 4, 2010 (edited) Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi, ale i tak mnie nie zniechęciłeś. Edited April 4, 2010 by remcio01 Quote