Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam!

Mam taki problem. Gdy na forum ludzie (w tym ja) piszą, że w tańszych replikach jeśli chodzi o tuning należy wymienić: gumkę HU, lufę, włożyć podkładki pod sprężynę etc. Ja szczerze powiem, że nie potrafię wymienić tych części, ponieważ rozłożyłem w moim życiu tylko MP40 za 2 dychy :F

I bezpośrednio moja prośba: Czy mógłby ktoś opisać dokładnie jak zmienić gumkę HU, czy podłożyć podkładki. I nasuwa się kolejne pytanie: Jeśli jestem zielony, to czy samemu to zrobić (jest to łatwe), czy oddać do lokalnego serwisu ASG.

Mówię o springach do 100zł.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź! :uśmiech:

Posted

W springach nie ma regulacji HU, więc nie wiem, czy wymiana ma sens. Jeżeli jesteś bardzo zdeterminowany, to musisz rozłożyć replikę zgodnie z tutorialem, dostać się do lufy, wymienić gumę i zlożyć replikę tak, żeby nie zostały "zbędne" części na stole ;)

Posted
to musisz rozłożyć replikę zgodnie z tutorialem

Mógłbym prosić o link?

W springach nie ma regulacji HU

Producent M47c - DE podaje że jest regulowany HU, jednak gdy go podkręcam to zasięg drastycznie spada (ponad 2-u krotnie).

Pozdrawiam :uśmiech:

Posted (edited)

W springach nie ma regulacji HU

BEZEDUUURAAA! :poddanie:

Producent M47c - DE podaje że jest regulowany HU, jednak gdy go podkręcam to zasięg drastycznie spada (ponad 2-u krotnie).

To że po podkręceniu Hopa zwalnia kulka to normalne, ale spada zasięg? I to dwuktotnie? Chyba coś pokręciłeś(w wypowiedzi, nie w strzelbie ;) )

Edited by cezii
Posted

No właśnie dobrze powiedziałem

Na początku pomyślałem, że to wada egzemplarza

I tak chyba jest. testowałem na bezwietrznej pogodzie kulkami: 0,12 ; 0,2 ; 0,25

Potwierdzam: Spada w moim egzemplarzu zasięg. I dlatego też proszę o większe szczegóły dotyczące Hop-Siupa

Pozdrawiam!

Posted