Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Na wstępie poinformuję wszystkich, że jestem zielony i dopiero zaczynam zabawę z ASG.

Chcę kupić niedrogą ale w miarę przyzwoitą replikę. Ma służyć jako główna do czasu zdobycia funduszu na coś lepszego, później może występować w charakterze bocznej. W grę wchodzi głównie zabawa w terenie.

Waham się miedzy dwoma modelami:

http://www.sklepasg.pl/mp5-k-pdw-g5-galaxy-p-265.html

oraz

http://www.cog-asg.com/index.php?main_page...p;products_id=5

Czytałem już o obu replikach jednak brakuje mi ostatecznej opinii porównawczej. Proszę o radę i ewentualne wskazanie innych modeli w podobnej kategorii cenowej.

Posted

Jeżeli chcesz później robić z tego boczną, to PDW Galaxy. Jak będziesz z tym biegał długo jako z główną to możesz wziąć JG. Zasięg w stoku bardzo porównywalny, skupienie też.

Teoretycznie na JG Koledzy nie narzekają za bardzo, ale całe 3 egzemplarze które widzę dość często nie robią na mnie wrażenia jakoś lepiej strzelających, a wiem, że 2 były na początku dość felerne.

Jeszcze taka luźna uwaga, ta dłuższa lufa w JG, to w porównaniu z Galaxy jakoś mało mu daje na skupieniu i celności.

Posted (edited)

Myślę, że obie są siebie warte. Ja bym brał SD6, bo można tam wsadzić lufę 270mm, natomiast galaxy jako boczniak to niewypał IMO.

EDIT: zanim kupisz replikę w wypatrzonym sklepie, wejdź sobie w dział Polskie sklepy -> opinie i poczytaj o sklepie. Możesz uniknąć przykrej sytuacji.

Edited by Viamortis
Posted

Mam PDW, kumpel ma MP5SD5 od JG.

Zasięg i skupienie praktycznie takie samo. JG ma trochę lepszy rof, ale to wina kiczowych kabli w Galaxy.

W sumie bierz to, co ci się bardziej podoba.

Pozdro

Posted

Możliwośc jest. Co do sensu, to zależy. Sam miałem MP5SD6 od JG, i stwierdziłem że body jest bardzo solidne, wielkiej potrzeby do wymiany wg. mnie nie ma. Chyba, że chcesz czuc się pewniej, albo dodac realizmu do rozgrywek.