Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Czołem!

Mam replikę CA M15A4 Carbine, w której chciałbym zamontować łoże z szynami. Niestety nie znam się za bardzo na kompatybilności części poszczególnych producentów, dlatego proszę o wasze opinie.

Na necie znalazłem takie szyny:

Star M4 RAS-2 Handguard Set

G&P RAS II Long Version ( Handguard Kit )

Zestaw RAS do M4/M15 typu free float ICS

Najbardziej interesuje mnie żeby całość była stabilnie osadzona i nie chwiała się.

No i tutaj rodzi się pytanie. Czy którąkolwiek z podanych wyżej szyn zamontuję bez modyfikacji mojej repliki? No może muszkę jestem jakoś w stanie wymienić na jakąś inną, ale chodzi mi o to, żeby nic nie piłować.

Czy może jestem skazany na kupienie RIS-a CA? Czy w ogóle kupno standardowej repliki z zamiarem przerobienia jej potem na RIS/RAS było dobrym pomysłem? :P

Z góry dzięki za pomoc.

Posted (edited)

Jednak łoże z szynami mnie interesuje. Chciałbym mieć duże możliwości montażu różnych gadżetów.

@maxavelli - ten twój to będzie taki z wgc? Rozumiem, że masz taką samą replikę jak ja? Ja chciałbym zamontować na tych szynach puszkę + baterię i czasami aimpointa.

Co do risów PJ - gdzie jest największy wybór? Chodzi mi o polskie sklepy.

Edited by Ohtar
Posted

Mam dwoch kumpli z RISami P&J na M15A4 CA. Obaj musieli zmienic pierscien na chinski P&J, wiec nie jest tak rozowo jak piszesz.

Tak, to te RISy z WGC. Na zdjeciu pieknie pokazane oznaczenia, o ktorych chinczyk moze pomarzyc ;-).

Tak, tez mam M15A4 CA - u mnie z boku na razie sa zaslepki (niedlugo bedize latarka), dol jest zdjety (zamontowane M203) a na gorze siedzi puszka AN/PEQ-2... P&J :-D. Ale juz po peirwszym tygodniu odpadl z niej ten okragly kawalek z przodu. Totez mam uraz do P&J ;-)...

Posted

Wielce przepraszam! Zapomniałem na smierć o tym, ze pierscień też był wymieniany na chiński.

Kajam się i o zmiłowanie proszę.