Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam

Jako że jestem zielony mam małe pytanko odnośnie wyposażenia. Wybrałem sobie mundur typu F2, mam teraz problem z dobraniem oporządzenia taktycznego. Będę potrzebował paru rad doświadczonych ludzi. Więc jeżeli wiecie gdzie można dostać w miare tanie i niezbyt ciężkie wyposażenie, to prosiłbym o podanie nazwy i sklepu gdzie można go kupić. To chyba wszystko. POZDROWKI :D

Posted

Hm, ten francuski mundur jest chyba w woodlandzie, a jakoże z siły rzeczy jest on podobny nieco do US'owego wooda, to może pasowała by kamizelka LBV? Lekka, stosunkowo niedroga (używana w dobrym stanie) i zawsze można ją rozbudować o buttpack czy ładownice.

[długi link]

^to jest akurat podróbka, ale zawsze możesz spojrzeć jak to wygląda.

Oryginalne można dostać jeszcze taniej, ja za swoją ETLBV w dobrym stanie dałem 100zł na allegro plus pas za 24zł. Kupione u pana Bosskiego. Teraz chyba poszły u niego nieco w górę, bodajrze do 115zł.

Mam nadzieje, że pomogłem troszkę.

Pozdrawiam

Im'y :)

Edit:

No, i oryginał znalazłem

[długi link]

Posted

Określ, co masz na myśli pisząc "w miare tanie i niezbyt ciężkie" oporządzenie. Dla niektórych np. 'w miarę tanie' oznacza 600zł, a 'niezbyt ciężkie' - 8kg;)

Posted

8 kg to jest średni zapas samej amunicji + niepełny Camelbak, ew. 2 manierki. Praktycznie nic.

A szczerze, tak żeby pytającemu cokolwiek wyjaśnić. Standardowe oporządzenie do F2 czyli Gillet d'Assault do niczego się nie nadaje. Standardem (jakkolwiek nieco nieformalnym) są kamizelki Arktisa głównie modele 1601, 1602 i 1604 oraz specjalnie dla Francuzów robiony 6602. Obecnie widuje się tez nieco wzorów modułowych, w tym właśnie modułówkę Arktisa. To są jednak zwykle kamizelki dosyć drogie a ich pozyskanie w Polsce graniczy z cudem (choć znam takich co im się udało i to ze sensowną cenę). Sprzęt jest średni jeśli mam być szczery.