Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Jestem początkując i nie mam kasy na dobrego Guna. PO wakacjach kupiłem sobie Walthera p99(HFC) i mundur brytyjski. Zobaczyłem w kiosku coś za 10zł co przypomina kałacha tylko ze jakby w skali 1:2 :PP kupiłem go. sprężyna jest dośc mocna ale rozrzut kulek jest bardzo duzy - jak by ktos rzucił granatem odłamkowym. Postanowiłem sie pobawić i sprubować zrobić coś małym kosztem. Ojciec w pracy mam mi załatwić rurke aluminiową lub miedzianą o średnicy wew. 6,04mm, miałem jeszcze zamiar zamontowac hop-up ale nie wiem jak sie za to zabrać więc prosze o pomoc. Zdjęc sprzętu niestety niemoge zamieścić bo nie mam aparatu cyfrowego, ale jak tylko zrobie ten sprzęt to napewno zamieszcze jego zdjęcia, i kupie drugiego żeby pokazać wam jak wyglądały części stockowe.

Pozdrawiam

Posted

ma ktos moze pomysł jak by polepszyć jego wygląd?? ja myślalem żeby zrobić kolbe z "wystruganego" kawałka deski:P ., tylko nie wiem czy jest to warte zachodu. myślalem żeby go jeszcze jakoś pomalować ale nie wiem czy zwykły spray niebedzie odchodził?

Posted

można zrobić z deski ale nie wiadomo jak to bedzie wyglądać . Moim zdaniem .... let it be. Pewnie po tuningu postrzela to z tydzień więc raczej nie warto grzebać.

Posted

Może nie warto ale wszystko załatwiam tanim kosztem, a praktycznie za darmo, jak narazie to wydałem kase tylko w kiosku na ten szmelc, a lufe ma mi ojciec załatwi, podkładke sie napewno w garażu znajdzie jakąś i sie pod sprężyne podłoży. Może sie to rozwali po tygodniu ale i tak nie mam co robić bo jestem chory i siedze cały tydzień w domu :P a takto jakoś mi to zleci :P

• 7 months later...
Posted