Kamirusan Posted August 13, 2015 Report Posted August 13, 2015 Nick: Kampo / Kamiru / Wolfie Imię: Kamil Rocznik: '89 Kamuflaż: na razie brak Replika: AKS-74U (Spartac SRT-10) Miejsce zamieszkania: Poznań Ekipa: brak, szukam Witam serdecznie, dopiero co kupiłem swoją replikę, szukam ludzi do gry w Poznaniu, może jakiejś ekipy, jeśli przygarną żółtodzioba. :icon_wink: Już w gimnazjum (ponad tuzin lat temu) interesowałem się militariami, ASG fascynowało mnie od liceum, jednak dopiero teraz byłem w stanie odłożyć fundusze na zakup pierwszej repliki. W związku z tym doświadczenia nie mam żadnego, nie znam też nikogo, kto uprawia ASG w Poznaniu. Jeśli są chętni do wspólnej gry, poproszę o kontakt na PW albo namiary. :icon_wink: Z uwagi na brak zdjęcia, pozwoliłem sobie dodać jakieś z neta. W. Quote
Adam Adamski Posted August 28, 2015 Report Posted August 28, 2015 Witaj Kamilu . Ja też dopiero co zakupiłem replikę i jestem zielony w tych sprawach a chętnie z kimś sie postrzelam . Jeśli chcesz odezwi się do mnie na PW zostaw jakieś namiary . Quote
Recommended Posts