Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam,

W temacie ASG jak narazie jestem totalnie zielony. Ogólnie chciałem spróbować postrzelać coś jako strzelec wyborowy/sniper . Wiem że rola snipera jest trochę niewdzięczna no ale cóż.. Ogólnie wolałbym coś dla snipera niż dla strzelca wyborowego. Spośród różnych aukcji, sklepów itp spodobały mi się te dwa egzemplarze:

http://allegro.pl/scar-lb-i4261341516.html

http://allegro.pl/snajperka-custom-sl8-stan-idealny-i4253941847.html

Którą według was warto kupić?? Mile widziane opinie dlaczego ta a nie inna. Ewentualnie dajcie jakieś swoje propozycje co do sprzętu. Najlepiej coś elektrycznego, w przypadku snajperki może być sprężyna. Wiem też że dobrej snajperki nie da się kupić "w pudełku" (jeśli się mylę to mnie oświećcie) lecz trzeba stuningować o czym nie mam bladego pojęcia i nie chce się z tym bawić.

Będę bardzo wdzięczny za każdą wypowiedź.

Pozdrawiam

Swistax

Posted

Ho ho, lato się zaczyna :D.

Bez 1000-1500 to ty repliki snajperskiej nie zakupisz, tudzież nie zbudujesz. Czytać tematy przyklejone, oraz używać szukajki. Co najmniej jedną rękę masz, poradzisz sobie.

Posted (edited)

W tej kategorii cenowej tylko sprężynowe SWD A&K/ ACM itp... + lufa prometheusa, gumka G&G, głowica ASPRO, bart_a.

Jak nie znasz się na replikach to jeszcze kasa dla serwisanta by karabin strzelał aż miło. Poczytaj tematy i wyciągnij wnioski. Nic innego z karabinów snajperskich nie znajdziesz w tej cenie...

Szczerze to radzę Tobie znaleźć doświadczonego "snajpera" i pochodzić jako spotter a dopiero potem kupić odpowiedni dla Ciebie karabin.. póki co możesz iść z jakimś chodliwym karabinkiem typu cyma 0.28 (do 200zł). Jeśli używkę to lepiej z lokalnego środowiska i zawsze dobrze brać od sprawdzonych osób...

Edited by mikadorus
Posted