Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam serdecznie.

Na początku chciałem się przywitać.

Mam na imię Krzysztof, mam 20 lat, zajmuje się strzelectwem pneumatycznym, z zawodu jestem Agentem Ubezpieczeniowym.

Sporo czasu temu postanowiłem wejść w świat ASG. Czytałem wiele tematów na ten temat na różnych stronach i oglądałem przeróżne poradniki na YT dlatego nie będę was zamęczał pytaniami "co to jest ASG" oraz "Jaką replike na początek kupić"

Po wielu przemyśleniach wybór padł na Cymę a dokładniej CM048M.

Piszę tutaj głównie ponieważ potrzebuję pomocy w kwestii zawieszenia. Z tego co widzę po zdjęciach na Gunfire można założyć do niej pas 2-punktowy. Ja chciałbym zamontować 1-punktowy. Takie rozwiązanie wydaje mi się lepsze ( chyba że się mylę to proszę mnie poprawic) tylko nie wiem jak w tym konkretnym modelu to rozwiązać.

Ma ktoś jakieś pomysły? A może ktoś ma tą cymkę z jakimś fajnym rozwiązaniem?

Byłbym wdzięczny za pomoc w tej kwiestii.

Pozdrawiam

Krzysztof

Posted

Swoje AKSU noszę na jednopunktowym zawiesiu Magpula. Długie repliki też się da, acz jest to mniej wygodne ( jest możliwość uderzania

repliką o ziemię podczas skłonów , kucania itp).

Posted

Ja bym tak zrobił ;) CM048M to duża replika, i jednopunktowe zawieszenie będzie po prostu niewygodne. Ja w swojej 74 mam dwupunktowe i używam go tylko do przemieszczania się z repliką w trakcie zawieszenia broni albo jak muszę przejść jakiś większy dystans ale mam zmęczone ręce. Dla mnie nie wygodnie jest strzelać z zawieszeniem założonym, dlatego używam go w w/w sposób. Chociaż jak dobrze założysz sobie broń to i z 2 punktowego szybko wejdziesz w pozycje umożliwiającą dogodne oddanie strzału.

Posted

Bzdura. Najlepsze do kałasza jest trzypunktowe zawieszenie, po dłuższym obcowaniu z nim można robić akrobacje.