Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam

Jestem nowicjuszem w dziedzinie asg więc z góry przepraszam za ewentualne błędy :)

Niedawno kupiłem Cymę 048 . Wszystko było super do momentu gdy nagle przestał działać ogien ciągły . Potem karabin zamilkł całkiem . Po częściowym rozłożeniu i kilkukrotnym mocnym przełączeniu bezpiecznika ogień pojedyńczpowrócił ale przy położeniu ogień ciągły karabin nadal nie daje oznak życia . Czy możecie mi doradzić co możnz ztym problemem zrobić w warunkach domowych . Niestety serwis jest w Wrocławiu ( serwis w Rudzie Śląskiej nie zajmuje się Cymą ) . Z góry dziękuje za pomoc.

Posted (edited)

Skoro karabin wcześniej działał, to przyczyny mogą być dwie. Albo problem z przerywaczem (zdarza się w GB3), który raczej Cię przerasta, albo nieprawidłowe złożenie repliki (przy założeniu, że w tzw. międzyczasie wyciągałeś gearbox). Jeśli nie odkręcałeś nic przy samym GB sprawdź czy prawidłowo założyłeś dźwignię, do której przykręcasz zewnętrzny selektor. Jej "tylne" zęby muszą być odpowiednio spasowane z odpowiednim elementem na zewn. powierzchni GB. Jeśli to przerywacz znajdź serwisanta/odeślij kbk "na gwarancję".

EDIT: Nath - nie wiem jak Ty, ale ja nie spotkałem się jeszcze z samoistnym rozsynchronizowaniem selektora w AK.

Edited by Kuba
Posted

Nie wcześniej nie rozkładałem broni . Selektor początkowo ciężko chodził , do awarii doszło pod moją nieobecność - bronią bawiły się dzieciaki pod nadzorem żony więc nie wiem czy nie zastosowali jakiś rozwiązań siłowych . W chwili obecnej przy dociśnięciu przełącznika maksymalnie w dół broń działa ogniem pojedyńczym . Czy ma sens kompletne rozebranie broni i sprawdzenie wzrokowe mechanizmu przełącznika ? Serwis niestety we Wrocławiu i dochodzi problem wysyłki broni .

Posted

EDIT: Nath - nie wiem jak Ty, ale ja nie spotkałem się jeszcze z samoistnym rozsynchronizowaniem selektora w AK.