Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted (edited)

Heh tytuł tematu brzmi jak jakieś opowiadanie +18 xD no ale do rzeczy:

Chciałbym zacząć grę/zabawę w ASG. Zachęcił mnie do tego kolega z karabinem AK47 firmy CYMA czy jakoś tak. Mam dopiero 17 lat i jeszcze nie zarabiam ale mam 600-700 zł. na nowy karabin. Szukałem po różnych stronach i znalazłem fajny. :

http://www.militaria...c)_g_p10860.xml

Nie znam się na tym za bardzo no ale jakoś wpadł mi on w oko.

Chciałbym abyście wypowiedzieli się na ten temat i doradzili mi jaki kupić karabin od 500 zł do 700, taki abym go miał z 2-3 lata bo długo na nowy nie uzbieram. Czy ten który tu wstawiłem jest dobry?

z góry dziękuje.

Ps. Interesują mnie tylko AK, M4 lub G36

Edited by DonAleks
Posted

Z rodziny AK:

Seria RK firmy Boyi (wersje z dopiskiem 'S' są w pełni stalowe, wersje z dopiskiem 'w' mają prawdziwe drewno', a 'SW' to się domyślasz).

M4 - coś porządnego z tej rodziny to min. 1000 plnów.

G36 - Boyi, JG , a najlepiej Ares - ten ostatni powinien być dostępny za ~700pln na jakieś większej promocji

Posted

Trudno napisałem :D Nie znam się więc mnie nie bić.

A mógł byś dać jakieś linki do sklepów ? Bo nie za bardzo wiem gdzie takich szukać hehe

Raczej bym chciał stalowy AK

Posted (edited)

Dobra już się troche zapoznałem, a teraz prośba do specjalistów :

Widziałem karabin z serii RK firmy Boyi - Inetersował by mnie podobny ale AK 47 / Najlepiej czarny stalowy.

Nie wiem dokładnie na jakich stronach szukać bo chyba przeleciałem już z 8 i nie ma... Jeżeli mógł by ktoś dać konkretny link do Aukcji z takim karabinem bym był wdzięczny.

Dobra Przyjaciel Coś tam poszukał i mam dwa typy :

http://www.taiwangun...full-metal-boyi

Lub

http://www.taiwangun...full-metal-boyi

Który polecacie i dlaczego? - Chodzi też o kolbę.

Edited by DonAleks
Posted (edited)