Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Siema otóż chce zacząć zabawe z ASG lecz nie wiem na jaką replikę wybrać(miałem już jedną ale to bardzo krótko i jestem jeszcze zielony) znalazłem narazie jedną która mnie interesuje.

http://gunfire.pl/product-pol-1152200254-Replika-karabinka-CM16-Raider-L-DST.html

Co możecie o niej powiedzieć, licze na opinie ludzi którzy mieli/strzelali/cymali a nie tych ''nie ma emki do tysiąca'',''budżetowe wersje są do du.. bo plasticzane body'' (znam to z innych tematów tego modelu w których nic sensownego nie pisało) a jeżeli nie ta replika to jaką emke polecacie mogą być używki albo i nówki, nie musi wytrzymać mln kulek ale tak żeby z 20k wytrzymała w stocku. Aha i osoby których doradzanie ma brzmieć kup kałacha cymy/boja Prosze o zmienienie tematu gdyż kałachy mnie nie interesują. Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam.

Posted (edited)

Okulary?

EDIT: Nieważne, ślepnę :icon_biggrin:

PS. Nie warto pchać się w eMkę do 600zł, mają słabe gearboxy. Nowinką bardzo dobrze zapowiadającą się są karabinki Dragon Guns

Edited by SirHawk
Posted

Jedyna sensowna emka do 600zł jest składana, a zielony + składanie repliki to raczej nic dobrego. Pozbieraj jeszcze 200-300zł i kup emke od EA. Nie wiem tylko jak jest z replikami Dragon Guns. Wiem tylko, że repliki DG są całe z plastiku (poza GB) a moim zdaniem to taki dość niepewny pomysł, chodź giety również są całe z abs i jakoś się trzymają :D

Posted

Gieta po prostu musi być z plasticzku. A co do Emek to co powiecie o tej co zapodałem linka bo jeszcze nikt o niej nic nie napisał :icon_evil:

Posted (edited)

Plasticzku, serio... dziecko małe jesteś? I wcale nie musi być z plastiku, konstruktorzy zdecydowali się na kompozyt włókna węglowego i poliamidu (wedle wiki, może się mylić :) ). Mogli użyć blachy tak jak w MP5.

Twoja replika to budżetowe G&G, z której pełnowartościową repliką mam przykre doświadczenia.