Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Cześć,wiatm.

Jestem początkującym miłośnikiem ASG i zastanawiam się jaką broń wybrać na start.

Owszem mogłem podpatrzeć inne tematy ,ale wtedy nie zostałby wybrany dla mnie odpowiedni model i prawdopodobnie pieniążki poszłyby w błoto.

Zależy mi na strzelaniu z daleka ,więc to musi być konkretna broń ;-)

Nie tak dawno widziałem fajny karabinek modelu AK za około 400zł i myślę ,że takie granice budżetu będą dobre ;-)

Pozdrawiam Serdecznie

Posted

Masz trylion postów o tej Cymie.

Przyznaj się, nawet nie użyłeś szukajki, bo nie wiesz, że najwięcej leci obiektywizmów, z przeplotem subiektywizmu, co pozwala znaleźć odpowiedzi w zgodzie ze swoimi preferencjami...

Posted

Za takie pieniądze jedyne co może być wybrane pod Ciebie to czy podobają ci się kałachy czy nie. Jeśli tak bierz, którąś z replik CYMA, jeśli nie to zobacz sobie ten link:

http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=23_33&products_id=2141

Jak rano patrzyłem kosztowała jeszcze 360 zł.

Jest mnóstwo wątków na takie tematy. Wystarczy, że się z nimi zapoznasz to napewno coś znajdziesz, bo nie kupisz za taki budżet czegoś "wyjątkowego", czy tam specjalnego.

Posted

Michu, na dole strony było coś na temat imprez ASG w danych wojewodztwach, tam warto by się poznać z pewnymi osobami ;)

Wracając do tematu. Ten karabinek AK z cymy dużo ludzi poleca i bardzo go sobie chwalą, więc warto rozważyć kupno.

Kovoko teraz też kusi mnie swoją propozycją ,która wygląda bardzo obiecująco :)

Patrząc na te dwa modele ,który będzie lepszy dla nowicjusza?

Zależy mi na wytrzymałości broni,zasięgu oraz dobremu sprawowaniu się w warunkach bojowych.

Posted

Bierz giete bo nie trzeszczy... Wczoraj na nocke pojechalem u pozyczylem cm.028 to podczas przekladania broni z reki do reki tyle halasu narobilem ze glowa mala... Chodzi oczywiscie o plastik ;)

Posted