Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Socom Gear REC7 14,5" - problem z podawaniem kulek

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam,

na wstępie witam wszystkich! Jestem nowicjuszem w temacie, także kolegom którzy chcieliby "pojechać" po mniej doświadczonym z góry dziękuję :-)

Od dziś rozpocząłem przygodę z repliką Socom Gear REC7 14,5". Wyboru dokonałem po dłuższym researchu, także sądzę że wybrałem przyzwoity model. Po wystrzeleniu kilkudziesięciu kulek zauważyłem taki problem:

- replika przestaje pobierać kulki z magazynku gdy pozostaje ich niewiele [dysponuję 2 magazynkami stock oraz hi-cap Socom Gear G&P

http://www.specshop...._-_340_-_Czarny

i w przypadku obu magazynków jest ta sama sytuacja

- dodatkowo gdy wyciągam magazynek wypada kilka kulek z przestrzeni pomiędzy magazynkiem a komorą hop-up

Używam kulek G&G 0.25 5,95 model G-07-097

Replika jest stockowa poza zamontowaną dłuższą preclufą 509mm Gaurder oraz gumką hop-up Ultimate, mosfet MERF 3.2. Wszystkie modyfikacje nadzorowane przez serwis specshop.

Hop up ustawiony jest na razie na zero.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie w tej sprawie.

Przy okazji zapytam kolegów z Poznania gdzie i kiedy można się spotkać na strzelance?

Edited by sixsixsix
Posted (edited)

To, że w "tunelu podającym" zostaje kilka kulek jest całkowicie normalne.

Hi-cap musi mieć w środku pewną ilość kulek, aby podawał - sprężyna, którą magazynek nakręcamy znajduje się na samym jego dole, a kulki przebywają tę drogę będąc popychane przez te znajdujące się niżej.

Edited by proteziaksaspl
Posted

Wybacz pytanie, jednak wiesz, którędy kulki wsypywać do magazynków typu hi-cap?

wpychać przez lufę....????

:-)

ŻART oczywiście.

Jestem początkujący, ale bez przesady :-) wiem jak się ładuje hi-capa.

Posted