Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam, dostałem w swoje rączki G608-8(drugą w swojej karierze). Przy zakupie prosiłem sklep aby od razu wymieniono gumkę hop-up na zieloną G&G. Po pewnym czasie dostałem telefon od serwisanta, że gumka ta nie będzie pasować (będzie za luźna) i zaproponował że zamiast tego włoży niebieskiego Madbulla, nie znam się to pomyślałem że zawsze lepsze to niż stock. Replika przyjechała kilka dni temu, w pudełku miałem włożoną stockową gumkę. Poszedłem wypróbować jak to będzie się sprawowało. Szału nie zrobiło, więc postanowiłem założyć stockową. I tu o dziwo, kręci lepiej niż ten Madbull. Jednak chciałbym jakoś założyć zieloną G&G. Czas na pytania: od czego zależna jest wolna przestrzeń między gumką a lufą? Czy wymiana lufy na precyzyjną naprawi ten problem, czy to tkwi gdzie indziej? Chcę także wymienić akumulator na LiPo, jednak że zawsze używałem NiMh i na zabawach z kabelkami itp. się nie znam, to jakie przejściówki muszę kupić aby wszystko było sprawne? Aktualnie w swoim NiMh mam wejście typu "kółko-kwadrat" (nie mam pojęcia jak to się nazywa, proszę mnie zrozumieć). Akumulator jaki planuję kupić: http://allegro.pl/akumulator-turnigy-lipo-2200mah-2s-7-4v-25-35c-asg-i2852531615.html , 2200mAh starczy czy szukać większej pojemności? Oraz ostatnie pytanie, czy bateria zmieści się bezproblemowo do tego pojemnika http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_207&products_id=6044&name=BFT_-_Pojemnik_na_baterie_-_AN/PAQ-15_-_Black ?

Posted