mlody96 Posted December 22, 2012 Report Posted December 22, 2012 Witam Mam problem z moim ak47 od King Arms. Mianowicie gdy strzelam na zewnątrz( raz przy około 3 stopniach C, drugi przy - 15 C), replika dość często oddaje puste strzały, również na pojedyńczym. Problem nie zależy od magów ponieważ strzelałem z lowów i hi-capów KA oraz hi-capów od Cymy i na każdym to samo, kulki których używałem to 0,2 Gunfire Rockets Gdy wróciłem do domu przestrzelałem replikę i na około 200 strzałów (na obydwóch trybach) oddała max. 5 pustych. Repliki jeszcze nie rozkładałem, ponieważ jestem zielony, a replikę niedawno kupiłem i mam na gwarancji. Po przeczytaniu paru postów myślę, że rof jest za duży i czy nie powinienem założy dystansera, lub go wymienić( jeżeli w stocku dali) razem z gumką na coś silikonowego np. od Systemy. I tu mam pytanie czy dobrze myślę, czy to raczej od czegoś innego zależy oraz czy założenie dystansera jest ingerencją w GB i czy nie stracę gwarancji? Quote
mlody96 Posted December 22, 2012 Author Report Posted December 22, 2012 Oczywiście, kulki zamówiłem G&G 0,2, ale jeszcze ich nie mam, dlatego Rocketsy używałem :/ Quote
PlanB Posted December 22, 2012 Report Posted December 22, 2012 Dystanser nie ma nic wspólnego z GB. Wiec jezeli wymienisz gumkę to nie stracisz gwarancji. Chyba że gwarancja w KA jest inna niż np. w Boyi itd. Quote
Recommended Posts