falcon141 Posted November 26, 2012 Report Posted November 26, 2012 Czy ktoś mógłby mi polecić jakieś dobre buty do 250 zł ? No może więcej : ) Właściwie to nie znam się wcale na butach, ale zależy mi na wygodnych oczywiście, takich do chodzenia po mieście i po lesie, żebym nie bał się błota czy kałuży : ) Surfuję po internecie oglądam to jakieś glany, to jakieś buty taktyczne, ale jednak nie mogę nic dobrego dla siebie znaleźć. Jeśli moglibyście mi polecić jakieś buty to byłbym bardzo wdzięczny : ) Quote
fusi Posted November 26, 2012 Report Posted November 26, 2012 Jeśli potrzebujesz butów do takich wymagań to najlepsze w tej cenie będą trekingi. Poszukaj jakiś z membraną, która odprowadza ciepło i nie przepuszcza wody od wewnątrz. Sam biegałem w czymś podobnym: http://www.alpinepro.pl/alpine-pro/peaklevel-ptx-mid/17827/ Quote
Szaszłyk Posted November 27, 2012 Report Posted November 27, 2012 A ja polecę czytanie forum... Quote
Recommended Posts