Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich Maniaków :maniak_usmiech: Ja dopiero zaczynam moją przygodę z ASG i jestem ,,zielony,, z tąd moje pytanie i prośba do Was chłopaki! Chcę kupi swoją pierwszą giwere interesują mnie te dwie, doradzcie która jest lepsza, którą kupic?

http://www.specshop....-99_-_Blow_Back

Oraz:

http://www.asg.com.p...Army,p,4192.php

Zależy mi na niezawodności abym nie musiał przy niej grzebac albo wysyłac na srevis, ważny jest dla mnie dobry zasięg i celnośc, oczywiście także wygląd. Oba mają Blow Back zależy mi na tym.

POMÓŻCIE mi wybrac. Licze na opinie użytkowników, może ktoś strzelał z obu? A może ktoś pracuje w sklepie ASG lub servisie i dobrze zna te modele??

Aaa i 2gie pytanko EBB i PBB czy któryś z nich jest lepszy, bardziej nie zawodny??

Z góry DZIĘKUJE za odpowiedzi i pomoc w wyborze POZDRAWIAM!

Posted

G&G nie mam pojęcia (tzn z tego co czytam to lipa ), jeśli CA, z tego co wyczytałem polecają modele z roku 2010

Tak wiem chcesz BB....

jeśli jesteś zielony, to odpuśc sobie BB, i kup osławioną emkę kwa i jak to mówią ,,będzie pan zadowolony,, .....

jeśli zależy Ci na BB to już Ci nie pomogę....

Posted

dzięki Pietia. A więc Twoim zdaniem z TYCH DWÓCH lepiej brać CA. Noi w przeciwieństwie do pneumatycznego BB elektryczny BB podobno co kolwiek kopie wiadomo że nie tak jak w gaziku ale gazika nie chcę :icon_biggrin: a mógłbyś wrzucić linka do jakiegoś sklepu z tą emką Kwa?

Graszczur, tak słyszałem i również biorę pod uwagę G36 Aresa lub Umarex ale czy one nie mają gorszych bebechów od tego CA??

Posted

Ja napisałem ca ale z 2010 roku które jest poecane, g&g jest nie polecane- te informacje wyczytałem sledząc tematy... sam posiadam ics i nie narzekam...

może na allegro jest kwa, ostatnio były...

Posted