Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Jakie okablowanie polecacie ? Nie znam się zbytnio na kablach. Z tego co wiem można samemu zrobić jakiekolwiek okablowanie na przykład z kabla od głośników, ale nie bardzo lubie się takie coś bawić.Pytanie też czy takie kable były by dobre ? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_222_476&products_id=2705&name=G&G_-_Przewody_Niskooporowe_-_M16_-_Tyl lub takie http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_222_476&products_id=7679&name=Ultimate_-_Przewody_niskooporowe_-_Ver._2_-_Kolba ? Ponieważ mam stockowe kable boyi przy Hk416 i nie są one dobrej jakości czy opłaca się kupić te wymienione powyżej ?

Posted

Wiem że takie kable można nabyć. Ale jak wcześniej mówiłem nie umiem złożyć samemu i tak poza tym kostke stykową bym musiał wymienić bo tamta już jest w opłakanym stanie więc. A ogółem co powiecie na temat tych kabli które podałem powyżej ? Złe są ? Czy po prostu są dobre ale nie za tą cenę ;p ?

Posted

Daruj sobie te przepłacone zestawy, policz sobie sam ile metrów porządnego kabelka za te pieniądze byś miał :) Nawet jak nie masz serwisanta w okolicy, to uzbieraj jeszcze parę złotych na mosfet, może na jakiś tuning i wyślij do niego swoją replikę.

Posted