Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam

Jestem bardzo początkującą osobą w asg. Kupiłem AK od cymy i do niego takie metalowe magazynki: Link

Może ktoś pomóc bo nie wiem jak do nich załadować kulki? W plastikowym hi-capie mam klapkę do tego, a tutaj nic nie chce się otworzyć.

Pozdrawiam

Posted

Standardowo do midcapów i low/real capów kulki ładuje się przez jedyny otworek. Najłatwiej jest to zrobić szybkoładowarką. Wsypujesz kulasy do szybkoładowarki, przystawiasz do otworka w magazynku i pompujesz. Pewnie dostałeś taką szybkoładowarkę z repliką a jak nie to za 10-20zł można kupić w każdym sklepie airsoftowym.

Posted

Dzięki za odpowiedź. No niestety nie dostałem w zestawie, więc muszę jechać dokupić ( w zestawie miałem hi-capa z klapką którą się otwierała i tam kulki wsypywało )

Guest Graszczur
Posted

I pamiętaj, by ładować mid-capy za pierwszym razem w odpowiedni sposób. Mój znajomy już zepsuł parę midów przez nieumiejętne ładowanie

Posted (edited)

Zalecenia jakie zamieścił TAJWANGUN:

Magazynki o średniej pojemności charakteryzują się specjalnym trybem przygotowania do pierwszego użycia, aby w pełni wykorzystać ich właściwości należy przedsięwziąć następujące środki:

■podczas pierwszego użycia NIE WOLNO w pełni załadować magazynków, może to doprowadzić do ich uszkodzenia,

■w celu zapewnienia bezawaryjnej obsługi NALEŻY magazynek przesmarować za pomocą oleju silikonowego, aplikując go w niewielkiej ilości do otworu wylotowego,

■za pierwszym razem NALEŻY naładować magazynek kilkunastoma kulkami, a następnie usunąć je. Czynność tę należy powtarzać, dodając za każdym razem dziesięć kulek, aż do momentu osiągnięcia pełnej pojemności magazynka,

■PAMIĘTAJ, po zakończonej grze ZAWSZE usuwaj kulki, NIE POZOSTAWIAJ ich w magazynku, gdyż może to spowodować wcześniejsze zużycie sprężyny,

■PAMIĘTAJ o konserwacji za pomocą oleju silikonowego,