Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam

Jestem bardzo początkującą osobą w asg. Kupiłem AK od cymy i do niego takie metalowe magazynki: Link

Może ktoś pomóc bo nie wiem jak do nich załadować kulki? W plastikowym hi-capie mam klapkę do tego, a tutaj nic nie chce się otworzyć.

Pozdrawiam

Posted

Standardowo do midcapów i low/real capów kulki ładuje się przez jedyny otworek. Najłatwiej jest to zrobić szybkoładowarką. Wsypujesz kulasy do szybkoładowarki, przystawiasz do otworka w magazynku i pompujesz. Pewnie dostałeś taką szybkoładowarkę z repliką a jak nie to za 10-20zł można kupić w każdym sklepie airsoftowym.

Posted

Dzięki za odpowiedź. No niestety nie dostałem w zestawie, więc muszę jechać dokupić ( w zestawie miałem hi-capa z klapką którą się otwierała i tam kulki wsypywało )

Guest Graszczur
Posted

I pamiętaj, by ładować mid-capy za pierwszym razem w odpowiedni sposób. Mój znajomy już zepsuł parę midów przez nieumiejętne ładowanie

Posted (edited)

Zalecenia jakie zamieścił TAJWANGUN:

Magazynki o średniej pojemności charakteryzują się specjalnym trybem przygotowania do pierwszego użycia, aby w pełni wykorzystać ich właściwości należy przedsięwziąć następujące środki:

■podczas pierwszego użycia NIE WOLNO w pełni załadować magazynków, może to doprowadzić do ich uszkodzenia,

■w celu zapewnienia bezawaryjnej obsługi NALEŻY magazynek przesmarować za pomocą oleju silikonowego, aplikując go w niewielkiej ilości do otworu wylotowego,

■za pierwszym razem NALEŻY naładować magazynek kilkunastoma kulkami, a następnie usunąć je. Czynność tę należy powtarzać, dodając za każdym razem dziesięć kulek, aż do momentu osiągnięcia pełnej pojemności magazynka,

■PAMIĘTAJ, po zakończonej grze ZAWSZE usuwaj kulki, NIE POZOSTAWIAJ ich w magazynku, gdyż może to spowodować wcześniejsze zużycie sprężyny,

■PAMIĘTAJ o konserwacji za pomocą oleju silikonowego,

zastosowanie się do powyższych zasad, zapewni długie, bezawaryjne oraz wolne od zacięć użytkowanie produktu.

. Edited by Powała
Posted (edited)

Zalecenia jakie zamieścił TAJWANGUN:

(...)

Nigdy tak nie ładowałem magów i podają.

Nigdy nie smarowałem magów i podają.

Kumpel smarował magi i... nie podają.

Edited by Didi
Posted

Ja jedyną rzecz jaką robię z nowymi magami to sformatowanie sprężyny. Ładuję 5 kulek, opróżniam, następnie 10 i znowu opróżniam i tak do osiągnięcia maksymalnej pojemności. Nic nie psikam do magów, nawet nie czyszczę a efekt ? Wszystkie podają bez problemów ;)

Posted

Ja stawiam, że magiczne procedury ładowania wywodzą się stąd, że niektóre magazynki są po prostu wadliwe (lub gorzej wykonane i szybciej się psują) a sklep się zabezpiecza przed zwrotami. Jak trafi się nam zły magazynek to chcemy go odesłać na gwarancje/zwrot/rękojmie czy coś w tym stylu ale sklep nam nie wymieni bo "magazynek był użytkowany w niewłaściwy sposób" (czyli niezgodny z magicznymi procedurami). Nie ważne czy robiliśmy wszystko zgodnie z procedurą - sklep zawsze będzie twierdził że nie zastosowaliśmy procedury lub zrobiliśmy coś nie tak (np. ładując o kulkę za dużo za pierwszym ładowaniem).

Posted

To ja pomogę niektórym nowym graczom ASG. Instrukcja obsługi mid-capa:

1. Weź ganc nówkę mida w jedną dłoń i strzykawkę kulek w drugą.

2. Napakuj tyle kulek ile tylko wlezie.

3. Skocz na strzelankę wypruj je, naładuj i wypruj ile tam razy sobie potrzebujesz.

4. Po powrocie do domu wyczyść magazynki.

5. Nie paćkaj niczego do środka.

Posted

A ktoś mi poda uzasadnienie techniczne rytuału "formatowania" sprężyny?

Rytuały parareligijne to są;D . Biała i czarna aesgowa magia i tyle.

Natomiast opróżnianie magów po strzelaniu ma sens. Ściśnięte sprężyny mają niestety zły zwyczaj ubijania się i tracą sprężystość z czasem.