Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam tak jak w temacie chciałbym zapytać jak tanim kosztem w tej replice http://gunfire.pl/product-pol-1152189922-JG513MG.html podnieść jej osiągi bez ingerencji w gearbox ponieważ zostało mi jeszcze 6 miesięcy gwarancji czy by była wgl taka możliwość by ta replika wyciągała około 420-450 fps bez jakiegoś drogiego tuningu i 2 pytanie jest takie czy można w niej w jakiś sposób zamontować kolbę stałą ? od razu prosiłbym o podawanie linków do części ponieważ jestem póki co zielony w tym dziale :)

Edited by BlackOne
Posted

Nie , niestety [ a może i na szczęście ] nie wyciśniesz takich FPSów bez otwierania GB .

Najlepiej zostaw GB w spokoju póki nie padnie , ten model będzie dłuuuuuuugo chodził jak nie będziesz mu majstrował przy GB .

Zainwestuj w dobrą gumkę HU i komorę oraz preclufę , wtedy przy takich FPSach będziesz miał przyzwoity zasięg .

A kolby stałej nie zamontujesz bo musiał byś mieć inne body :]

Posted

Ale w tą replikę nie warto pakować pieniędzy...

Ja wiem , że kolejność jest taka :

Każdemu radzimy kupić CM.028 , jak delikwent zapyta się o tuning to każemy sprzedać i kupić CM.04X .

Zależy tylko co komu potrzebne . Dobrą gumę zawsze warto mieć w replice a precrurka jest standardowa 455 i można w przyszłości przełożyć do innej repliki .

Posted

Nie mów proszę "my" bo ja nikomu nie radziłem jeszcze kupna cm028, gdyż miałem do czynienia z tą repliką i nie uważam jej za jakieś "bóstwo dla zielonych". Po prostu nie lubię tej repliki.

Temat jest o tuningu AK JG, które jest zrobione tak samo jak 028. Wyraziłem własną opinię, bo uważam, że pchanie precki za cenę 1/5 repliki jest bez sensu. Wystarczy gumka i teflon, nic więcej nie trzeba robić.

Posted