Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam,

Mam problem. Jestem początkujący w ASG :) Kupiłem sobie MB-06 lecz czułem, że nie ma kopa (jeśli wiecie co mam na myśli) więc zakupiłem części na 510 (chyba) fps. I tu się pojawia problem. Ładnie rozkręciłem replikę i takie cuś z niej wyjąłem: http://www.picshot.pl/public/view/109958

Teraz rodzi się pytanie: Jak to do diaska rozkręcić ? Części kupiłem takie: http://www.picshot.pl/public/view/109957

Edited by arend
Posted (edited)

Trzeba odkręcić głowicę, bo dupka jest przymocowana na stałe. Robi się to specjalnym kluczem, albo kombinuje się z dwoma kluczami imbusowymi.

Edited by wiciok
Posted (edited)

No niby mam dwa otwory ale one mają takie bardziej stożkowe zakończenie.

Skąd taki klucz wytrzasnąć ?

Edited by arend
Posted (edited)

Spróbuj użyć klucza od szlifierki, może podejdzie.

Większość osób robi to tak, że bierze 2 klucze imbusowe, wsadza w dziurki,krzyżuje je i tak odkręca. Gdzieś na forum jest zdjęcie, tylko zapomniałem gdzie :-F

A klucze dedykowane mieli na specshopie, ale wyszły.

Edited by wiciok
Posted

Kombinerkami też odkręcisz , czy jakimkolwiek kluczem który umożliwi ci chwyt w miejscu gdzie pokazuje strzałka . Nie łap za cienką cześć bo może się urwać .

2012-05-12_203452.png

Posted

Kombinerkami też odkręcisz , czy jakimkolwiek kluczem który umożliwi ci chwyt w miejscu gdzie pokazuje strzałka . Nie łap za cienką cześć bo może się urwać .

2012-05-12_203452.png

Za mocno siedzi.

Posted

Ja odkręcałem z pomocą imadła (z wyczuciem da się to zrobić nie uszkadzając części). Wkręcasz dyszę w imadło (tak by jej nie pogiąć) i kręcisz cylindrem. A jak nie masz imadła to próbuj kombinerkami.

Posted (edited)

Okej już pokonane :> teraz kolejne pytanie: Czy oryginalny zespół spustowy wytrzyma tyle fps ?

Edited by Fiji
Posted