Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam,

jestem całkiem zielony, kiedy przeglądam różne sklepy internetowe itd. nie widziałem jeszcze przy ofercie jakiejkolwiek broni zakładki/miejsca w tabelce o nazwie "Zasięg" skąd mam wiedzieć jaki dana broń ma zasięg?

Pozdrawiam

Posted (edited)

Ale generalnie w przypadku m4-m16 nie licz ,że będzie większy niż 50m "prosto z półki".

Edited by arend
Posted

Przeczytaj poradnik Logana dotyczący "tuningu dla początkujących". Dokładnie punkt o nazwie "Gumki hop-up oraz lufy precyzyjne - czyli w jaki sposób poprawić zasięg i celność repliki bez narażania jej na szybsze zużycie."

Posted (edited)

Z wikipedii:

US Rifle, 5.56, M16

Energia pocz. pocisku 1745 J

Szybkostrzelność teoretyczna 700 – 900 strz./min.

Zasięg skuteczny 550 m :ohmy:

A tak na serio:

-elektryk z metalowym gearbox'em tak ok. 50m

-sprężynowiec max 40m (zależy od producenta).

Edited by arend
Posted

Jeśli będziesz kupował nową replikę, to możesz zlecić tuning w sklepie. W zasadzie wszystkie polecane sklepy mają własny serwis, który świadczy takie usługi. Wyjdzie Ci to nieco drożej niż robiłbyś to sam, ale bezpieczniej. Jeśli nie masz smykałki do majsterkowania, lepiej nie ryzykuj samodzielnego grzebania w "bebeszkach".

Posted (edited)

Już lepszą opcją jest wysłanie do jakiegoś serwisanta. Wyjedzie dużo lepiej.

Możliwe. Ja dotąd tuningowałem swoje repliki w serwisach sklepowych, nie traciłem wówczas gwarancji. :icon_confused: Edited by Powała
Posted

Także polecam tuning np. u AnR-a czy Poldcka , w sklepie takiej magii raczej nie będzie + naciągną Cię na części z ich oferty :)

Posted (edited)

Racja bo chodziło o M 15 A2 ehh ta skleroza.

A 40-50m zasięgu to dużo czy mało?

To między 50 a 60 kroków. Jeżeli chcesz to mogę jeszcze wynik przeliczyć na jardy lub wiorsty a nawet łokcie chełmskie.