Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cm.28 A tactical baterie i akumulatory

Recommended Posts

Posted

Witam jestem zielony w sprawch asg , ponieważ właśnie zaczynam . Mam mianowite pytanie . Powiadam replike cm.28 a tactical i mam w niej standardowy akumulator 8,4 V o poj.1200 mAh Ni-Cd i chciałbym kupić jakiś inny , tylko nie wiem jaki i proszę o pomoc . Z góry dziękuje .

Posted

Wybór masz ogromny. Ile masz kasy do wydania? Bateria musi być mała czy obojętne? Podałeś za mało informacji co do poszukiwanego przez ciebie akumulatora. Powiedz coś więcej, to będzie się można wypowiedzieć i podać przykłady, bo w tej chwili, to kupić możesz wszystko. Nie oczekuję od Ciebie dokładnych danych technicznych, ale coś więcej mógł byś powiedzieć.

Pozdrawiam

Posted

Moim zdaniem najlepiej 7,2 LiPo. Jak nie chcesz wydawać kasy na ładowarkę z balancerem to jakaś 9,6 V NiMh wybór jest naprawdę ogromny, temat poruszany na forum wielokrotnie.

Posted

Autorze tematu. Zapewne po tych wszystkich propozycjach masz mętlik w głowie, lecz nie przejdzie Ci on, dopóki nie sprecyzujesz swojego pytania. Wystarczy odpowiedzieć na dwa pytania z drugiego posta. Czy to takie trudne?

Posted

Kilka razy na strzelankach ludzie mówili bardzo brzydko o firefoxach, tak brzydko, że nie będę cytował. Różne miejsca, różni ludzie, ide o zakład że mieli dobre ładowarki.

Posted (edited)

Nie. One DZIAŁAJĄ póki ładuje się je na dobrych ładowarkach. Większość z nich. Natomiast nie, nie są dobre.

EDIT: to było do wypowiedzi o 2 wyższej... długo nie odświerzałem

Edited by Laokoon
Posted

Miałem 3 firefoxy i bardzo żałuję zakupu. Nawet ich nie sprzedałem potem, po co miałby ktoś się męczyć i pisać mi, że niesprawne aku sprzedaję.

Posted

Polecam zajrzeć do działu amunicja i zasilanie. Tam jest naprawdę wiele dostępnej wiedzy na temat betek do 028ki, lipolek, fajerfoxów i innych dupereli. Trzeba tylko chcieć.

Posted