Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Posted

Witam. Do tej pory używałem SWD A&K, ale mi się znudziło i planuję zakup nowej repliki. Czego szukam? Jeśli chodzi o model, to jest to zupełnie obojętne, nie chodzi mi o wygląd, a o osiągi.

Przechodząc do sedna, chciałbym replikę celną, z dobrym zasięgiem (50m+ skuteczny), trwałą i wytrzymałą. Nie wiem, czy za tą cenę znajdzie się coś firmowego, chociaż byłoby miło. Nie mam zamiaru (przynajmniej na razie) tuningować repliki, bo po pierwsze nie znam się na tym, a po drugie nie ma takiej potrzeby.

Jeśli chodzi o teren, to gramy tylko i wyłącznie w lesie. Budżet jakim dysponuję - jak w temacie, najwyżej 850zł, ewentualnie z niewielkim haczykiem.

Jeśli można, to prosiłbym od razu o podawanie linków do replik. Jeśli moje wymogi są wręcz nierealne, oświećcie mnie i poprawcie. Pozdrawiam.

Posted

@sebolek - dzięki, jednak ja wolę już coś naprawdę dobrego, myślę, że dokładając to 200-250zł znajdzie się coś jeszcze lepszego.

Zapomniałem dodać, że chcę nową replikę - zraziłem się już do używanych.

Posted

Gdybym zdecydował się na CM048, to jaką preckę i gumkę hu powinienem do niej kupić, żeby osiągi były naprawdę zadowalające?

No i czy montowanie tych części jest na tyle łatwe, że poradziłbym sobie z nimi jako nowicjusz? Czy raczej powinienem odesłać ją do serwisu?

Czekam nadal na inne propozycję, tym którzy odpisali dziękuję. Pozdrawiam.

Posted

Gdybym zdecydował się na CM048, to jaką preckę i gumkę hu powinienem do niej kupić, żeby osiągi były naprawdę zadowalające?

No i czy montowanie tych części jest na tyle łatwe, że poradziłbym sobie z nimi jako nowicjusz? Czy raczej powinienem odesłać ją do serwisu?

Czekam nadal na inne propozycję, tym którzy odpisali dziękuję. Pozdrawiam.

W stocku osiągi przewyższają SWD. Lufa - Prometheus, EWENTUALNIE Systema, guma Systema energy. Montaż banalny, bo w internecie jest masa filmików.

Posted