Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jakie lipo do ak74 cymy ( cm 0.40)

Recommended Posts

Posted

Witam,

poszukuję baterii lipo do Cymy 0.40. Gnat jest stockowy, zero ingerencji z mojej strony. Ma 420-430 fps. Nie zależy mi na zabójczym rof'ie

Co muszę wymienić kupić , zamontować aby wszystko banglało?

Dodam, że jestem laikiem w sprawach baterii lipo.

Pozdrawiam,

Żeziu07

Posted

7.4, 25-30C. Na 7.4 nie musisz w gb nic zmieniać, ew. łożyska na metalowe, polecam także wymianę wtyków na t-connector.

Kup lipo modelarskie jeśli nie masz problemu ograniczonego miejsca w replice. Lipo w sklepach airsoftowych są drogie i mało wydajne. Od siebie polecam lipo turnigy, np takie: http://allegro.pl/akumulator-turnigy-lipo-2200mah-2s-7-4v-20-30c-asg-i1551526260.html - sam używam takiego na m120 i rof jest naprawdę ładny.

Do lipo przede wszystkim odpowiednia ładowarka - najlepiej mikroprocesorowa. Polecane są turnigy accucell 6 lub imax b6 - używam tej drugiej, bardzo polecam, zakup bardzo opłacalny (ładuje nie tylko lipo).

Posted (edited)

Musisz sobie wymierzyć baterię stockową i szukać podobnych wymiarów w lipo modelarskich (wątpie czy są o takich kształtach) albo specjalnie robione pod różne warianty baterie asg, z reguły nie przekraczają 15-20C rzadko 25C co przy 7,4v jest nieco za małą wartością. Niestety, za taką wygodę i możliwość wsadzenia jej w ciasne zakamarki repliki trzeba życzą sobie nie rzadko dwa razy tyle ile za tą, którą podał kolega w drugim poście.

Edited by Fedajkin
Posted

Po dekiel nie ma sensownych lipo ewentualnie TA gdzie w stoku bez zmiany kabli będziesz miał rof 15-17 rps.

Ale czy warto ? nie lepiej ładownice na kolbę i modelarskie lipo 2s jak się boisz o duuzy rof.

Ps .Poczytaj tematy o lipo do serii AK- temat poruszany często a Ty walisz posta jak wszystko jest już dawno opisane.

Posted