Najmad12 Posted January 29, 2011 Report Posted January 29, 2011 Witam. Mam taki problem z moim ak47s, a dokładniej ze składaną kolbą. Kiedy przez przypadek chciałem wzmocnić jej mocowanie wylało mi się trochę kleju superglue i za nic nie mogę jej teraz złożyć. I dlatego mam do was pytanie. Czym według was najlepiej rozpuścić ten głupi klej. Słyszałem o acetonie (tym w zmywaczu do paznokci) i o specjalnym środku to tego typu incydentów. Ale zna ktoś może jakiś inny tani sposób naprawienia tego czyli alby kolba znowu składała się tak jak powinna. Dzięki i pozdrawiam p.s: jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Quote
JaWojteq Posted January 29, 2011 Report Posted January 29, 2011 (edited) Ale gdzie ten klej się wylał? Daj jakieś zdjęcie, i zaznacz na nim ;) Edited January 29, 2011 by JaWojteq Quote
Tomek_GGRS Posted January 29, 2011 Report Posted January 29, 2011 Jest taki środek - "CA debonder" . A jak nie to zmywaczem do paznokci :) Quote
Najmad12 Posted January 29, 2011 Author Report Posted January 29, 2011 http://picasaweb.google.com/alzo94/DropBox?authkey=Gv1sRgCKz-v9XTj-D6PA&pli=1#5567584291217388658 tu jest zaznaczone a dokładniej pod tym przyciskiem mi się zalało temat do zamknięcia gdyż załatwiłem sobie trochę czystego aceton więc problem z głowy . Quote
Recommended Posts